Servis – Vaša pouzdana podrška

Servisna podrška je neizostavni dio poslovanja PC ONER-a. Naš cilj je pružiti brzu, sigurnu i stručnu pomoć našim kupcima, bilo da se radi o kvarovima unutar garantnog roka ili o neispravnostima otkrivenim nakon preuzimanja pošiljke.
Naš tim iskusnih servisera posvećen je rješavanju svakog problema kako bi vaš uređaj radio optimalno i bez prekida.

Šta nudimo u sklopu servisne podrške?

  • Dijagnostika uređaja – detaljno ispitivanje kvara i uzroka problema.
  • Popravka i zamjena dijelova – originalni i kompatibilni dijelovi visokog kvaliteta.
  • Ažuriranje softvera i optimizacija rada sistema.
  • Čišćenje i održavanje laptopa, računara i druge opreme.
  • Konsultacije i savjeti kako bi vaši uređaji trajali duže.

Pravila servisa

U slučaju kvara koji se pojavi unutar garantnog roka, potrebno je kontaktirati ovlašteni servis prema uputama navedenim u garantnom listu.
Ako se kvar pojavi u prvih 7 dana nakon preuzimanja pošiljke, a ne radi se o mehaničkom oštećenju izazvanom nepravilnim korištenjem, možete zatražiti zamjenu uređaja ili povrat novca.
Nakon isteka roka od 7 dana, kupac se upućuje na ovlašteni servis u skladu s uvjetima garancije.

Naša misija u servisnoj podršci

Vjerujemo da prodaja ne završava isporukom proizvoda – tu je početak naše brige o vama. Cilj nam je da svaki kupac dobije pouzdanu i brzu podršku, bez obzira radi li se o manjim intervencijama ili složenim popravkama.